Termíny registrace:
pro partnery 17. 2. 2025 - 30. 6. 2025 (uzavírka statut partnera vč. inzerce do 31. 5., více v sekci PARTNEŘI )
aktivní účast 3. 3. 2025 - 30. 5. 2025
pasivní účast 3. 3. 2025 - 9. 8. 2025
Obecné informace k registraci účastníka
Každý účastník musím být registrován, buď online přes registrační systém, nebo na místě za zvýšený poplatek.
-
doporučujeme účastníkům, aby registraci na konferenci vytvářeli osobně z důvodu GDPR a ukládání osobních dokladů (výzva k platbě, faktura, certifikát, potvrzení o účasti), které mají k dispozici kdykoliv po přihlášení do svého účtu ( i v případě, že je již registrace uzavřena);
-
účet není nutné vytvářet každý rok znovu, stačí se přihlásit emailem a heslem do existujícího účtu – pokud tak činíte, máte možnost stahovat doklady i z let předchozích, registrace je archivována vč. dokumentů od roku vytvoření účtu;
-
v případě, že registraci za vás tvoří jiná osoba/firma, je odpovědná doklady předat;
-
doklady organizátor konference neposílá, z výše uvedených důvodů (ukládání na účet účastníka);
-
prosíme účastníky, aby zadávali do osobních údajů platné emailové adresy, na které zasíláme novinky a informace např. o přijetí příspěvku;
-
každý z účastníků má možnost si zvolit z více variant plátců pro úhradu (zaměstnavatel, registrovaná osoba, jiný subjekt/firma) registračního poplatku, stravného a společenského večera – výzvy je tak povinen předat k proplacení, po zaplacení je automaticky do systému uložena faktura;
-
účastník má možnost své údaje a požadavky měnit do doby úhrady platné výzvy, stačí se znovu přihlásit do existujícího účtu a přes tlačítko UPRAVIT provést změny - po zaplacení není úprava možná;
-
potvrzení o registraci, čárový kód - Všem účastníkům je automaticky v systému uložen formou PDF doklad o potvrzení registrace a nejpozději 7 dní před konáním akce rozeslán na email čárový kód pro možnost využití samoobslužného tisku dokumentů na místě. V případě, že účastník zapomene čárový kód sebou, může se u hostesky nahlásit na své jméno a bude mu vydána jmenovka atd..
-
úhrada na místě lze hotově či kartou,
-
každý z účastníků musí mít řádně uhrazený poplatek, jinak nebude vpuštěn na konferenci;
-
registrace účasti je možná i na místě za zvýšený poplatek, viz sekce POPLATKY;
-
po ukončení konference organizátor neakceptuje požadavky na změny stran fakturačních údajů apod., prosím kontrolujte si své osobní údaje při vkládání do systému
-
zrušení / storno vytvořené registrace – řiďte se pokyny uvedené v sekci POPLATKY.
Certifikáty jsou uloženy jako příloha PDF v registračním systému účastníka /jeho účtu/ stačí se přihlásit do systému / stejný postup jak při registraci přes stránky konference/. V případě, že účast na konferenci zajišťovala firma či jiný subjekt, je povinna dané doklady účastníkovi poslat.